بازیکن تیم فوتسال بانوان ایران از مالزی تا روستایش در بشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 مهر 1394
بازدید : 340
نویسنده : فــردیـن احـمدی

‘فهیمه زارعی’ بازیکن بشاگردی تیم ملی فوتسال بانوان که روز چهارشنبه با به ثمر رساندن دو گل مقابل مالزی بازیکن برتر شد، این انتخاب را تقدیم مردم محروم روستایش در بشاگرد استان هرمزگان کرد.

81771381-70183352

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از بشاگرد نيوز ،این بازیکن ایرانی که در بازی مقابل تیم مالزی دوندگی زیادی داشت و با دو گل بازیکن برترزمین شد به خبرنگار ایرنا، گفت: این رتبه تقدیم خانواده و مردم روستایم در بشاگرد.

بشاگرد از مناطق محروم در استان هرمزگان است.

وی در مورد تیم مالزی، گفت: به هیچ وجه توقع نداشتیم مالزی تا این اندازه در فوتسال بانوان پیشرفت کرده باشد و شگفتی ساز بازی ها شود، اما ما نیز تلاش کردیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

فوتسالیست های ایران با نتیجه چهار بر دو تیم مالزی را شکست دادند و روز جمعه در نیمه نهایی نخستین دوره رقابت های قهرمانی آسیا مقابل تایلند تیم دوم گروه ‘بی’ قرار می گیرند.

وی گفت: مالزیایی ها جنگنده ظاهر شدند و در برخی زمان ها هجوم هایی روی دروازه تیم ایران انجام دادند و در آخرین دقایق هجوم همه جانبه ای روی دروازه ایران داشتند.

زارعی گفت که تیم تایلند نیز از قدرت های فوتسال بانوان آسیا در این رقابت ها است و ایران روز جمعه بازی سختی مقابل این تیم دارد.

وی گفت بازیکنان ایران مقابل تایلند نیز با غیرت بازی می کنند و تلاش خواهند کرد با شکست این تیم در فینال برابر ژاپن قرار گیرند.

‘فرشته کریمی’ عضو ۱۲ ساله تیم ملی که روز گذشته مقابل ازبکستان با به ثمر رساندن دو گل برترین بازیکن زمین شد نیز گفت که تیم کشورمان روز جمعه بازی سختی مقابل تایلند در نیمه نهایی پیش رو دارد.

وی گفت که ایران، ژاپن و تایلند برترین های فوتسال آسیا هستند و شرایط بازی در دور بعد و مقابل تایلند متفاوت با بازی های گروهی خواهد بود.

کریمی تاکید کرد فوتسالیست های کشورمان مقابل تایلند همانند بازی مقابل مالزی نخواهد بود.

وی همچنین تیم مالزی را به عنوان میزبان رقابت های قهرمانی آسیا یکی از پدیده های این دوره از مسابقات دانست و گفت: مالزی تیمی نبود که به این خوبی بازی کند و به نظر می رسد فدراسیون این کشور از این تیم خوب حمایت می کند.

این بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان، گفت تیم مالزی هر سال در جام جهانی کوچک شرکت می کند، اما تیم ایران همیشه به این بازی ها اعزام نمی شود و شاید دلیل پیشرفت مالزی، شرکت مداوم در رقابت های جهانی باشد.

تیم مالزی از گروه یک این رقابت ها با شش امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد و روز جمعه مقابل ژاپن بازی دارد.

انتهای پیام/





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: ‘فهیمه زارعی’ بازیکن بشاگردی،تيم فوتسال بانوان،بازيكن تيم فوتسال بانوان بشاگردي ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 1076
بازدید هفته : 1629
بازدید ماه : 1573
بازدید کل : 126706
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com